TrainingTraining

Daca va doriti:
  • Cresterea vanzarilor
  • Mai multi clienti multumiti
  • Negocieri reciproc avantajoase
  • O forta de vanzare profesionista, capabila sa reactioneze rapid la schimbarile din piata si sa se adapteze unei palete largi de clienti
  • Echipe sinergice, capabile de autogestionare si autodezvoltare
  • Angajati motivati
  • Comunicare constructiva in cadrul echipelor si organizatiei
  • Pozitie avantajoasa pe piata, prin folosirea atuurilor proprii business-ului
  • Mai putine costuri nejustificate
primul pas poate fi un program de training, cu structura si frecventa sesiunilor adecvate specificului organizatiei si participantilor.
Prin metode de tip experiential, prezente in peste 70% din timpul de training, programele pot contribui la dezvoltarea fiecarui participant, indiferent de stilul preferat de invatare.
In paralel, putem lucra la consolidarea competentelor prin coaching.
Pentru mai multe detalii si prezentarea fiecarei teme de training, va rog sa transmiteti un e-mail la stefanialuca@gmail.com

„Lumea intreaga este un laborator pentru mintea curioasa.” (Martin H. Fischer).